Temel Nitelikler
• Mağazaya gelen müşterilerin destek ihtiyaçlarını değerlendirme ve çözüm önerme ya da diğer ekip üyelerine yönlendirme becerisi
• Düzenli olarak farklı teknik uzmanlıklar ve beceriler arasında geçiş yapabilme esnekliği
• Ürünler geliştikçe değişime uyum sağlayabilme
Açıklama
Teknik Uzman olarak, yeni ürün sahiplerinin ürünlerini kullanmaya başlamalarına, mevcut ürün sahiplerininse hızlı ve etkin destek alarak, Apple ile güçlü ve pozitif bir ilişki kurmalarına yardımcı olursunuz. Bir müşterinin yardıma ihtiyacı olduğunda, durumunu hızla değerlendirirsiniz. Müşterilerinize iPod, iPhone ve iPad aygıtları konusunda yardımcı olmak için, mevcut Apple teknolojisi hakkındaki bilginizi kullanarak öneride bulunur veya çözüm sunarsınız. Gerektiğinde, müşterileri diğer destek ekibi üyelerine yönlendirirsiniz. Yeni müşterilere kişisel eğitim vererek fotoğraf, video veya müzik projelerine başlamak için gereksinim duydukları temel becerileri kazanmalarına yardımcı olursunuz. Müşterilerinizle en iyi şekilde ilgilenme kararlılığınız bütün mağaza ekibine fayda sunar. Apple’ın müşterilerle kurduğu güçlü ilişkileri sürdürmesine yardımcı olarak başarımızda önemli bir rol oynarsınız.
Ek Gereksinimler
• Zaman yönetim becerilerinde mükemmellik ve hızlı karar verebilme becerisi.
• Sorun giderme ve problem çözme aşamasında sakin olmak ve müşteriye odaklanmak.
• Ürünle ilgili tanılarınızı ve potansiyel çözümleri aktarırken müşteriyi rahatlatmak.
Başvuru için; https://bau.network/jobs/1441