SİSTEM UZMANI


 
İşgücü piyasasındaki ihtiyaçlara yönelik nitelikli çözüm ortaklığı kurma fikri ile doğan İkaros & Partners İnsan Kaynakları ve Eğitim Danışmanlığı A.Ş. işe alım süreçlerinde özel yöntemleri ve geniş aday havuzu ile farklı sektörlere yönelik istihdam taleplerine yanıt veren bir özel istihdam bürosudur.
 
Gelişim Partnerleri ile eğitim ve yeniden yapılanma süreçlerine destek veren İkaros&Partners Danışmanlık A.Ş. Çözüm Ortakları profesyonel tecrübelerini geliştirmektedir.
 
Aranan Nitelikler:
 
· Lisans Mezunu,

· İyi düzeyde İngilizce bilen, İngilizce problem/case takibi yapabilen (tercih sebebi),

· Problem çözebilen ve analitik düşünebilen, kararlı, sonuç odaklı, iletişim, iş takibi ve raporlama becerileri gelişmiş,

· En az 3 yıl (sistem entegratörü, servis sağlayıcı, CSP, DCP deneyimi tercih sebebi) ,

· VMWare, Hyper-V, yedekleme/replikasyon araçları (Veeam, Zerto vb.) uygulamalarında bilgili,

· En az bir backup yazılımı konusunda derinlemesine bilgi sahibi (Netbackup, Backup Exec,Veeam tercih sebebidir). Backup yazılım(lar)ı kurulumu, konfigürasyonu, yönetimi, işletimi konusunda deneyimli,

· Server, Storage, SAN switch yönetimi konusunda bilgili,

· Microsoft ürünlerinde (Windows Server, Active Directory, DNS/DHCP, Exchange Server ailesi, Office 365 Platform, Azure Platform, Hyper-V Platform, Failover Cluster, System Center ailesi) bilgi sahibi,

· Yönetilen sistemlerindeki sorunların analizini yapacak, gerektiğinde ilgili üreticilerle koordine çözüm önerileri geliştirecek ve uygulayacak,

· Sistem izleme, işletim, yedekleme, replikasyon, felaket kurtarma konularında deneyim sahibi.

İş Tanımı:
 
· İç/dış müşteri işletim sistemlerinin yönetim; proaktif izleme, periyodik kontroller, saptanan veya iletilen sorunlara müdahale, çözüm, çağrı yönetimi (çağrının sınıflandırılması, çağrının sisteme kaydı, çözümü, çözülemez ise eskalasyonu, sonuçlanana kadar proaktif takibi ve kapatılması) ve raporlaması vb. unsurları ile yerine getirecek,

· Sistemlerin proaktif izleme araçları ve diğer yönetim araçları kullanılarak düzenli olarak izlenmesi vb. periyodik işlemleri tanımlı politika, prosedür ve kılavuzlar uyarınca gerçekleştirecek,

· Gerektiği durumlarda tanımlı iş sürekliliği ve felaket kurtarma senaryolarına uygun işlemleri, tanımlı kapsam ve süreler içerisinde yerine getirecek,

· İşletim hizmetleri diğer destek seviyelerinden kendine yönlendirilen, eskale edilen sorunları, destek taleplerini 7/24 yanıtlamaya hazırlıklı ve istekli olacak.

· Kendine iletilen sorunlara bulunan çözümler konusunda işletim hizmetleri teknik kadrolarını eğitecek, çözüm dağarcıklarının gelişmesine katkı koyacak. Kompleks sorunlara bulunan çözümleri dokümante ederek çözüm veri tabanına kaydedecek,

· Kendine aktarılan sorunların çözümü için gerek duyulduğu durumlarda ilgili 3ncü partilerle ve/veya üreticilerle iletişime geçecek. Konuyu yönlendirecek ve çözümlenene kadar takipçisi olacak,

· Gerektiğinde sahada keşif, analiz, periyodik bakım ve müdahale gibi çalışmalarda yer alacak, sorumluluk üstlenecektir.
 
Başvuru için; https://bau.network/jobs/1520