Orzax İlaç, 2004 yılında eczacı, hekim ve yatırımcıların bir araya gelmesi ile sağlık alanında tüketicilere katkısız ve doğal içerikli ürünler sunmak üzere kuruldu.
Mesleki olarak yılların getirmiş olduğu bilgi ve birikim ile üretilen ilk ürünler 2005 yılında piyasaya sürüldü. Bu ürünleri, alanında yenilikçi ve öncü ürünler takip ediyor.
Aradan geçen yıllar içerisinde ürün portföyümüzü ve pazar payımızı genişleterek “Sağlığa Hediye” sloganımızla bugün 150’ye yakın ürün çeşidine ulaştık.
İnsan sağlığını destek amaçlı ürünlerimizi, son tüketiciye sunuyor olmanın bilinci ve sorumluluğu ile her zaman kaliteli ve doğal olanı sunmayı hedef olarak belirlerken, çalışmalarımızı bu doğrultuda gerçekleştiriyoruz.Ürünlerimizde insan sağlığına zarar verecek ya da olumsuz etki edecek hiçbir bileşene yer vermiyoruz. Patentli ham madde kullanıyor ve helal kuralları çerçevesinde birleştiriyoruz.
Her gün yenilenen teknoloji ile üretim prosesimizi geliştiriyor, doğadan aldığımız ilhamla da yenilikçi ve özgün ürünler üreterek sağlığınıza hediye ediyoruz.Kalitesinden emin olmadığımız hiçbir ürünü sizlere sunmuyor ve ürün kalitemizi üstün tutuyoruz.Geçmişten geleceğe yürüdüğümüz bu yolda bize eşlik ettiğiniz için sizlere teşekkür ederiz.Orzaks İlaç olarak biz, sizin için her zaman alanında öncü ürünler üretmeye ve “Sağlığa Hediye” etmeye devam edeceğiz…
Required Skills:
Minimum of 2 years of experience in foreign trade,
Minimum of a Bachelor’s Degree in a related field,
Preferably worked in the field of food supplements or healthcare industry,
Strong written and verbal communication skills both in English and Turkish,
Second foreign language is considered as an advantage. (Russian, Spanish or French) is a plus,
Ready to visit customers periodically and sometimes instantly,
Customer oriented mindset with good negotiation and persuasion skills,
Self-motivated to follow-up existing customers and develop new business,
Excellent interpersonal skills, positive attitude and sales oriented,
Good team worker, result-oriented,
Ability to work independently and take advanced responsibilities,
Ability to work well in a team environment,
Ability to work in a fast-paced environment,
Ability to work under pressure and meet deadlines, Good user of MS Office programs.
Job Description:
Observing and analyzing the market, competitors and customers,
Investigation of target markets and establishment of sales strategies according to market dynamics,
Gaining new customers in target markets, to make sales promotions for increasing the sales,
In order to reach targeted positions in the market, to determine new customers and new channels and to assess them,
Organizing visits to markets and customers he/she is responsible for,
Setting annual sales targets and identifying demands of countries and customers he/she is responsible for,
Realization of the sales targets of the relevant customers and dealers in the responsible countries,
Performing sales activities in the assigned territory to accomplish annual sales objectives,
Assisting in the development of the sales and marketing plans and strategies to achieve sales targets,
Preparing periodical sales realization reports,
Providing market research,
Regularly (monthly, quarterly, annually) report to Export Manager,
Transfering necessary up-to-date information to the marketing department for the formation of marketing strategies with regard to its region and, to assist in determining appropriate strategies,
Ensuring the customers to receive products and services at highest quality by the provision of coordination with the Marketing, Supply Chain, Logistics and Legal departments,
Ensuring the international financial transactions are processed successfully,
Assuring export/import process runs smoothly.
Başvuru için; https://bau.network/jobs/1778