Istanbul Levent’te bulunan ofisimizde, Azerbaycan başta olmak üzere bir çok ülkede faaliyet gösteren, Hızlı Tüketim Ürünleri – Gıda, Tarım-Hayvancılık, Kağıt, Perakende, Inşaat, Bankacılık ve Eğitim sektörlerine yönelik yılda 65.000’den fazla alım işlemi yapan şirketimizin strateji & analiz departmanına ekip arkadaşları arıyoruz.
Tanım:
İyi derecede İngilizce bilen
İleri düzeyde yazılı ve sözlü iletişim becerilerine sahip olan, paylaşılan konuları etkin şekilde dinleyebilen
Güncel teknolojileri takip ederek şirket içinde kullanabilecek, raporlamada yaratıcı
Anlaşmazlıkları yönetebilen ve sürekli iyileştirme sağlamak için güçlü ilişkiler kurabilen
Sunum becerilerine sahip
Verilen zaman planına uygun şekilde ve sistematik çalışabilmek
Seyahat engeli bulunmayan.
Esnek çalışma saatlerine uyumlu.
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.
Teknik Yetkinlikler:
Veri Modelleme, Veri Kalitesi, İş Zekâsı, Raporlama ve Analitik konularında bilgi sahibi.
Ileri seviyede Excel bilgisine sahip ( Fonksiyonlar, PowerQuery, PowerPivot )
PowerBI uygulaması üzerinden raporlama konusunda en az 1 yıl deneyimli
MS 365 ailesi uygulamaları üzerinde bilgi sahibi ( Teams, Plannner, SharePoint )
DAX sorgu diline hakim.
Temel SQL bilgisi olan.
Tercihen ETL konusunda bilgi sahibi
İş Tanımı ve Sorumluluk:
Satın alma süreçlerindeki rapor ihtiyaçlarının belirlenmesi konusunda koordinasyonu sağlar ve rapor envanterini çıkartır.
Satın alma süreçlerindeki belirlenmiş olan periyodik raporları hazırlar ve ilgili bölümlerle belirlenen zamanda paylaşır.
Yönetime sunulacak olan satın alma rapor, analiz ve sunumları hazırlar ve yönetimle paylaşır.
Yönetim veya ilgili bölümler tarafından ihtiyaç duyulan anlık veri ve raporları değerlendirir, ihtiyacın uygunluğuna göre hazırlar ve paylaşır
Stratejik satın alma için gerekli harcama analizlerini yapar ve geri bildirimleri ilgili bölümlerle paylaşır
Kategori, süreç, ürün & hizmetlere yönelik veri analizlerini yapar, ilgili bölümler ile paylaşır