Hopi, 2015 yılında Boyner Grup’un “koşulsuz müşteri mutluluğu” yaklaşımı, perakendedeki deneyimi ve sahip olduğu müşteri iç görüsünün mobil teknoloji ile birleşiminden doğdu. “Paracık” isimli ödül sistemiyle kullanıcılarına üye markalardan yaptıkları alışverişlerde Paracık kazandırma ve kazandıkları Paracık’ları daha değerli harcama fırsatı sunan Hopi, 10 milyonu aşkın üyesi ve giyimden teknolojiye, seyahatten gıdaya birçok farklı sektörden 170’ten fazla markası ile doğru müşteriye doğru zamanda doğru kampanyayı sunmayı hedefleyen bir dijital alışveriş asistanıdır.
Genel Nitelikler:
Üniversitelerin 4 yıllık mühendislik, işletme, matematik ve muadili bölümlerinden yeni mezun olmuş
Proaktif, sonuç odaklı, analitik bakış açısına sahip
İletişim becerileri yüksek, takım çalışmasına yatkın
Hızlı öğrenen, değişikliklere hızlı adapte olan
Excel, Power Point başta olmak üzere MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen
Yeni teknolojilere hızlı uyum sağlayabilen
İş Tanımı:
Günlük kampanya süreçlerinin koordinasyonu ve yürütülmesi (Kampanyaların açılması, uzatılması, gerekli revizyon ve değişikliklerin yapılması)
İletişim kanallarının günlük operasyonunun gerçekleştirilmesi (Push Bildirim, SMS, E-mail, Inapp, vb)
İletişim planının hazırlanması, test edilmesi, gönderimlerin yapılması ve kontrolü
Real-time müşteri senaryolarının takibi, testlerinin yapılması, yayına alınması ve güncellenmesi
Kanal ve kampanya raporlarının ve sunumlarının hazırlanması
Kampanya ve kanal performansını artırmak için fikirler üretilmesi
Manuel süreçlerin minimize edilmesi için gerekli CRM ekran geliştirme önerilerinde bulunması, geliştirmelerin testi ve takibinin yapılması
Başvuru için; https://bau.network/jobs/1676