Dijital Bankacılık Servis Tasarımı Yönetici Yardımcısı


 
Dijital Bankacılık Servis Tasarımı Yönetici Yardımcısı Ne İş Yapar?
 
Dijital bankacılık stratejilerine hizmet edecek ürün ve hizmetlerin stratejilerinin geliştirilmesine yardımcı olur, farklı birimlerle yapılacak ilgili çalışmaları koordine eder ve yönetir
Mevcut ve potansiyel Akbank mobil, Akbank internet kullanıcılarının ihtiyaçları doğrultusunda iş hedeflerini tasarlar
İş hedefleriyle uyumlu ürün/ servis fikirleri geliştirir ve bu fikirleri kullanıcı odaklı deneyimlere dönüştürür, ihtiyaç keşfi ve proje tanımından başlamak üzere tüm proje sürecini yürütür
Farklı birimler ile çalışarak fikirlerin teknik / hukuki / ekonomik olarak uygulanabilir olduğunu belirler, servis tasarımını ve iş modellini oluşturur ve ilgili tüm çıktıları üretir
İş gereksinimlerini ilgili ekiplere aktarır, UI/UX, analiz ve geliştirme çalışmalarında diğer iş birimlerine yardımcı olur
Yeni teknolojileri ve ilgili sektörleri yakından takip ederek yeni iş fikirleri geliştirir
Dijital Bankacılık müşteri deneyiminin kesintisiz ve en iyi şekilde sağlanması için mevcut ürün ve hizmetler için servis tasarımı desteği verir
Yerel rekabet ve global en iyi uygulamaları düzenli takip eder ve raporlar
Kullanıcı ihtiyaçlarını ve amaçlarını öğrenmek için yapılan araştırmalara tasarım desteği vererek, bu araştırmalardan edinilen iç görüleri mevcut deneyimlerin iyileştirilmesi veya yeni deneyimlerin yaratılması için tasarım önerileri haline getirir
 
Aranan Nitelikler Nelerdir?
 
Bankacılık, finans, danışmanlık ya da teknoloji sektöründe benzer pozisyonlarda 1-3 yıl arası deneyime sahip
Kullanıcı deneyimi tasarım yaklaşımına ve tasarım odaklı düşünme yöntemlerine hakim
Çok iyi derecede İngilizce bilen
 
Başvuru için; https://bau.network/jobs/1733