Ürün Yönetimi Uzmanı


 
1965 yılından günümüze Dr. Zeynel Abidin Erdem liderliğinde çeşitli sınai ve ticari ürünlerin ithalatı ve pazarlaması alanında faaliyette bulunan grubun 1978 yılında ticari faaliyete başlayan şirketi GENPA, 1993 yılında GSM teknolojisinin Türkiye’ye gelişi ile iletişim dünyasına da kapılarını açmıştır. Teknolojik ürün, hizmet ve yeniliklerin yayılımını sağlamada öncü olarak hareket eden GENPA Telekomünikasyon, ERDEM GRUP’un lider kuruluşu olmuştur.GENPA; üreticiler, operatörler, müşteriler ve çalışanlar için en çok tercih edilen firma olma vizyonuna; yüksek ekip ruhuyla, teknoloji alanındaki tüm yenilikleri, ürün ve hizmetleri en uygun fiyata, hızlı, kaliteli ve sürekli gelişen bir iş modeli ile müşterilerine sunma misyonu ile ulaşmayı hedeflemektedir.GENPA; Türkiye distribütörü olduğu Alcatel, Apple, Casper, General Mobile, Honor, Huawei, LG, Microsoft, Nokia, Oppo, Realme, Reeder, Samsung, TP-Link, Xiaomi ve Vestel marka cep telefonu, tablet ve aksesuarlarının toptan ve perakende satışının yanı sıra Turkcell işbirliğiyle dağıtımını yapmaktadır. Turkcell distribütörü olarak Turkcell SIM Kart ve Yedek SIM Kart satışı hizmetini de vermektedir. Ayrıca, Avrupa’nın önemli aksesuar markası olan Cellular Line’ın da Türkiye’deki yetkili distribütörü olarak faaliyet göstermektedir.İstanbul (Avrupa ve Anadolu ) Adana, Ankara, Bursa ve İzmir illeri olmak üzere 7 merkezde Genpa Satış Sonrası Hizmet birimi bulunmaktadır. Müşteri memnuniyetini en temel kriter olarak alan ve ileri teknoloji donanımıyla hizmet veren GENPA; Apple TV, Apple Watch, Apple iPhone, iPad, Beats, Cellularline, Infinix, Oppo, PanzerGlass, Realme, Turkcell T Serisi, Turkcell VINN, Xiaomi ve Vivo markalarına Yetkili Teknik Servis Hizmeti vermektedir.
 
Genel Nitelikler:
 
Üniversitelerin 4 yıllık İşletme-İktisat-Pazarlama-Mühendislik bölümlerinden mezun
Tercihen Telekomünikasyon sektörü ya da online kanallarda ürün yönetimi konusunda bilgi ve tecrübeye sahip
Raporlama, planlama ve operasyonel yönetim konularına yatkın,
Teklif alma, değerlendirme ve maliyet analizi konusunda tecrübeli,
İletişimi güçlü, müzakere tekniklerine hakim,
MS Office uygulamalarına hakim,
Tercihen sözlü ve yazılı olarak iyi düzeyde İngilizce bilen,
Satın alma süreçlerinin dinamik temposuna uyum sağlayabilecek,
 
İş Tanımı:
 
Sorumlu olduğu markalara yönelik sistemsel raporlamaları yapmak,
Marka bazında ürün gruplarının tedarikinden son tüketiciye satışı aşamasına kadar tedarik zinciri yönetimini yapmak,
Sorumlu olduğu markaların satış kanallarında doğru fiyatlarla konumlandırılmasını sağlamak,
Kanal bazında yapılan kar-zarar analizi ve fiyatlandırma çalışmalarına destek olmak,
Sorumlu olunan markalar ile ilgili piyasadaki gelişmeleri takip ederek ilgili üretici ve markaların pazar ve rekabet analizlerini yapmak, pazar araştırma firmalarından düzenli olarak gelen raporların analizini yapmak,
Markaların strateji ve hedeflerine yönelik pazarlama planlarını oluşturmak, yeni marka konumlandırmasına destek olmak,
Satış Departmanı’ndan gelecek olan talep planının analizini yapmak, ilgili ürünler ile önceden belirlenen stratejilere, talep planına, şirket içi stok kontrol parametrelerine uygun olarak mevcut ve yeni ürünlerin sipariş planlamasını yapmak,
Marka satış analizlerinin değerlendirilmesi ve yıllık hedeflere ulaşılması için gereken aksiyonların geliştirilmesine ve kampanya planlamalarının yapılmasına destek olmak,
Stok yaşlandırma kriterlerini göz önünde bulundurarak ürünlerin rafta bulunma sürelerini optimize etmek,
Müşteri geri bildirimlerinin, ürünün kalitesini ve hizmetini iyileştirmesi amacıyla üretici firmaya iletilmesi.
 
Başvuru için; https://bau.network/jobs/1728