RICOH TURKEY BASKI ÇÖZÜMLERİ LTD. ŞTİ.
1936 yılında kurulan Ricoh, dünyanın dört bir yanındaki küçük ve büyük ölçekli işletmelere, ses-görüntü-video konferans sistemleri, üretim amaçlı baskı çözümleri, belge hizmetleri, danışmanlık, yazılım ve donanım hizmetleri sunmaktadır.
ABD, İngiltere, Singapur, Çin ve Japonya’da bulunan bölgesel merkezlerinin yanısıra 180 ülkede satış ve destek, üretim, araştırma ve geliştirme faaliyetleri yürütmektedir.
Ricoh Grubunun bir iştiraki olan Ricoh Türkiye, “faaliyet gösterdiği pazarda karşı konulamaz çekiciliği ile en güvenilen marka olmak” vizyonu ile 01 Nisan 2014 tarihinde kurulmuştur.
GENEL NİTELİKLER
– Üniversitelerin Mühendislik, Bilgisayar Teknolojileri, Elektronik, Matematik, İstatistik veya ilgili bölümlerinden mezun olmak.
– Yazılım kurulumu/konfigürasyonu yapabilecek, kurulum sonrası destek verebilecek yetkinlikte olmak.
– Tercihen, Ofis Otomasyonu, Printer/Baskı Sistemleri, Doküman Yönetim çözümleri konusunda tecrübeli olmak.
– MS Windows Server, MS SQL, TCP/IP hakkında, en az orta seviyede uygulamalı bilgi sahibi olmak.
– Analitik bakış açısıyla IT ortamında oluşabilecek teknik sorunlara çözüm bulabilecek yetkinlikte olmak.
– Teknik dokümanları takip edebilir yeterlilikte İngilizce bilgisine sahip olmak.
– Erkek adaylar için, askerlikle ilişiği olmamak.
İŞ TANIMI
– Ricoh portföyünde bulunan yazılımlarının, kurulum, devreye alma, uyarlama ve satış sonrası teknik destek faaliyetlerini yerine getirmek.
– Müşteride oluşan Ricoh ürünleriyle ilgili teknik sorunlara çözüm bulmak yada ilgili birimlere bildirmek.
Başvuru için; https://bau.network/jobs/1414