ÇAĞRI MERKEZİ EĞİTİM DESTEK GÖREVLİSİ


 
UBIT (Uğur Bilgi Teknolojileri) 2003 yılından bugüne kadar eğitim sektörü başta olmak üzere pek çok sektöre yönelik kurumsal yazılımlar, ölçme-değerlendirme sistemleri, kurumsal web sitesi tasarımı ve bilgi teknolojileri danışmanlığı gibi alanlarda hizmet vermiş bir bilgi teknolojileri firmasıdır.
 

Firmamızın 2010 yılından itibaren eğitim kurumlarına çağrı merkezi hizmeti vermektedir.
 

Aranan Nitelikler:
 
En Az Ön Lisans mezunu,
Tercihen akıcı derecede İngilizce konuşabilen ve yazabilen,
Motivasyonu yüksek,
Çalışma temposuna ayak uydurabilecek,
Dinamik ve dışadönük,
iletişimi ve ilişki yönetimi kuvvetli,
Problem çözme yeteneği gelişmiş,
Windows tabanlı internet uygulamalarına kullanıcı seviyesinde hakim,
Tercihen Beşiktaş ve çevresi ilçelerde ikamet eden

 

İş Tanımı:
 
Gelen çağrılara bakacak ve ağırlıklı olarak ticketlara bilgi aktarabilecek,
Soru ve sorunlara ilişkin sistemde kayıtlı bulunan çözümleri ve cevapları iletecek,
Sistemde kayıtlı kişilerin adres, mail, iletişim bilgilerinin güncelleme yapacak,
Yetiştirilmek üzere takım arkadaşları arıyoruz.
 
Başvuru için;https://bau.network/jobs/1701