Çalışan Deneyim Danışmanı


 
Mondelez International, çikolata, bisküvi, sakız, şekerleme de bir dünya lideridir. Mondelēz International, Inc. dünya çapında faaliyet gösterdiği 150 ülkede insanları doğru atıştırmaya teşvik eder. 2018 yılı cirosu yaklaşık 26 milyar Amerikan Doları olan MDLZ, atıştırmalığın geleceğini bisküvide Oreo, belVita ve LU; çikolatada Cadbury Dairy Milk ve Milka ve Toblerone; şekerde Sour Patch Kids, Jelibon, Olips ve sakızda Falım, First markalarıyla şekillendiriyor. Türkiye’de 1200 kadar personeli bulunan Mondelēz International, işortakları üzerinden ayrıca yaklaşık 900 kişiye daha doğrudan istihdam sağlamaktadır.
 
Genel Nitelikler:
 
İnsan Kaynakları Yönetimi, İşletme, İktisat, Sosyoloji, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Fakültesi ilgili bölümlerinden mezun,
İyi derecede ingilizce bilen,
Office Programlarına hakim,
Takım çalışmasına yatkın,
İnsan Kaynakları departmanında staj yapmış,
Kariyerini insan kaynaklarında devam ettirmek isteyen,
Dinamik ve genç yetenekler arayışındayız.
 
İş Tanımı:
 
İK ile ilgili taleplerde (telefon ve skype gibi çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla), self servis işlemleri, İK portal navigasyonu, politika yorumlama ve yüz yüze etkileşim ve basılı dokümantasyon gerektiren süreçlerin desteği için çalışanlara ve yöneticilere kilit iletişim noktası olarak görev yapar.
Çalışan Deneyimi ekibinin bir parçası olarak çalışır, fonksiyon ve uzmanlık alanındaki derin bilgisi ile çalışanların İK süreçleri içinde kritik olan önemli anlar için birebir destek sağlar.
Çalışanlardan gelen talepleri çözüme ulaştırmak için gerekli araştırmayı sağlar.
Sorumluluk alanıyla ilgili talepleri gerekli durumlarda Çalışan Deneyimi Ekibi Liderine ve gerekli durumlarda farklı fonksiyonlara özgü talepleri ilgili fonksiyonel ekiplere iletir.
Self servisin uygun olmadığı durumlarda veri değişikliklerini veya sistem işlemlerini standart prosedüre uygun şekilde yürütmekten sorumludur.
Çalışan belgelerinin kişisel dosyaya arşivlenmesinden ve yönetiminden sorumludur.
Aşağıdaki hizmetlerin sunulmasından sorumludur:
 
İşe alım
 
Lokal eğitim süreçleri (IL&S Pilları dahil)
Lokal taleplerin sonuçlandırılması
Devam&Kontrol (bordro girdilerinin kontrolü)
Fabrikanın Çalışan ve İşveren İlişkileri stratejisini anlamak ve uygulamak için Üretim İK Lideriyle işbirliği yapmaktan sorumludur. (İletişim, TİS’nin güncellenmesi, Sendika temsilcileriyle iletişim, strateji yönetimi)
İşçi-İşveren ilişkileriyle ilgili sorunlarda ilgili fonksiyon İK Liderlerine destek verir
Fabrika Takdir ve Ödüllendirme sistemlerinin sürekli iyileştirilmesi konusunda Ödüllendirme Ekibiyle proaktif olarak çalışır.
Fabrika Direktörü ve Üretim İK Lideriyle ile birlikte; fabrika organizasyon yapısı, bütçesi ve “Geleceğin Fabrikası” konseptine uygun personel alımı, çalışan maliyet planlaması ve kontrolü üzerinde çalışır.
Fabrikada ve Ticari Birimlerde devam eden İK girişilerinin ve İK projelerini koordine eder.
İş Birimi ve Fabrika İK KPI’ları hakkında raporlama yapar (devamsızlık, fazla mesai, çalışan sayısı, izin bakiyeleri vb.)
Çalışan Deneyimi ekibinin bir parçası olarak, Fabrika ve ticari süreçler hakkında derin bir kavrayış ile ticari faaliyetlere yakınlık sağlar ve yerel İK hizmetlerini sunar.
Yüksek kalitede hizmet sunumunu sağlamak için teknolojileri, sistemleri (örneğin Workday) ve süreçleri etkinleştirme konusunda güçlü bir çalışma bilgisine sahiptir.
İş kanunu uygulama bilgisini güncel tutmaktan ve ilgili politika ve girişimlere uygun şekilde uygulamak için yerel pazar gerekliliklerini ve yasal düzenlemeleri anlamaktan sorumludur.
Tüm süreçleri Şirket Politika ve Standart Prosedürlerine uygun olarak yürütür.
Çalışan deneyimine odaklanmaktan ve uçtan uca operasyonel İK hizmetlerinin sürekli iyileştirilmesinden sorumludur.
 
Başvuru için; https://bau.network/jobs/1758