Grafik Tasarımcı


 
İş Tanımı:
 
İnternet mağazasının tüm faaliyetlerini yönetmek, işleyişin prosedürlere uygunluğunu kontrol etmek
Web sitesi ve pazaryerleri operasyonlarının sistematik ve verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak ve bunları yönetmek
Ticari plana uygun şekilde tema, kampanya ve diğer ticari önceliklerin internet mağazasına uygulanmasını yönetmek ve performansını ölçmek
Kategori bazlı satış hedeflerine ulaşmak için gerekli ticari planlamaları yapmak ve uygulamasını sağlamak
İnternet mağazasındaki kategori ağacının, ürün filtrelerinin ve ürün sıralamalarının doğru çalışmasından sorumlu olmak ve kullanıcı deneyiminin doğru, kesintisiz ve kolay olmasını sağlamak
Site içi arama fonksiyonun geliştirilmesi için gereken iş planını yapmak ve yönetmek, arama kullanan ziyaretin toplam satıştan aldığı payı artırmak
Ürünlerin internet mağazasında satışının yapılabilmesi için gerekli tanımlama çalışmalarının üretim departmanı tarafından doğru ve zamanında yapılmasını sağlamak
Yeni açılan ürünlerin gerekli bilgi ve görsellerinin hazırlanmasını sağlamak, filtrelerinin girişinin yapılmasını sağlamak
Ürünlerin açıklamalarının, bilgilerinin doğruluğunu ve uygunluğunu sağlamak ve kontrol etmek
İnternet mağazasındaki görsel banner alanlarının ve içerik sayfalarının güncellenme planını yapmak, grafik tasarım uzmanı ile birlikte hazırlamak, sorunsuz yayına almak ve performanslarını periyodik olarak ve sıkça kontrol etmek, sıralamaları belirlemek
Ürün görsellerinin fotoğraf stüdyosunda çekilmesini ve ürün detay sayfalarında yayına hazırlanmasını sağlamak
Müşterilere ilham verecek, onları satın almaya teşvik edecek görseller kullanılması için proaktif çalışmak. Kategori departmanı aracılığıyla tedarikçiden veya stüdyoda kendi imkanlarımız ile çekimini yaptırarak hazırlanan görselleri yayına almak
Ürün görsellerinin belirlenen standartlara uygunluğunu ve kalitelerini sağlamak ve kontrol etmek
E-ticaret operasyonunda oluşabilecek teknik veya operasyonel aksaklıkların ilgili departmanlarla birlikte çalışarak çözülmesini sağlamak,
Operasyonel raporları (Stok, satış, iade,kampanya, açıklama, içerik, görsel takip raporları)takip ederek gerekli düzenlemeleri yapmak
İnternet mağazasında oluşan dönüşüm oranı, ortalama sepet, hemen çıkma oranı gibi temel KPI’ lardan sorumlu olmak, büyüme sağlamak için iyileştirecek aksiyonlar almak, projeler üretmek
İnternet mağazası stoklarını takip etmek, yok satmanın sıfır olması için Üretim Departmanı ile sürekli iş birliği yapmak
ERP sistemi içinde e-ticaret faaliyetlerini ilgilendiren tanımlama, ayar ve içerik girişlerinin yapılmasını sağlamak
Tahsilatlar, fraud, taksit seçenekleri gibi konuları finans departmanı ile görüşmek ve takip etmek
Müşteri Hizmetleri tarafındaki soru ve müşteri taleplerini yakından takip etmek, E-ticaret Departmanı tarafından çözülmesi gerekenlere hedef sürelerde dönüş yapmak, bu geri bildirimlerin kök sebeplerini anlamak ve iyileştirmek gerekli aksiyonları almak
Kampanya ve segment bazlı pazarlama faaliyetlerini planlamak, uygulamaya almak, performanslarını ölçerek optimize etmek
SEO çalışmalarını yöneterek ve dijital pazarlama bölümüyle iş birliği yaparak organik kanallardan alınan ziyareti artırma
Dijital pazarlama performansını yakından takip etmek ve sorumlusu olan pazarlama departmanı ile yakın çalışmak
E-ticaret ekibini yönetmek, ekip üyelerinin görev ve sorumluluklarını yerine getirmelerini sağlamak ve ekibinin gelişimine katkı sağlamak
 
Sorumluluklar:
 
İnternet mağazasının ve pazaryerleri hesaplarının doğru ve kesintisiz bir şekilde satış yapabilir olduğundan emin olmak
E-ticaret kanalının satış ve karlılık hedeflerine ulaşmak ve üzerine geçmek için çalışma
Sorumlu olduğu süreçleri etkileyen iş akışlarının ve sistemlerin sorunsuz çalışmasını sağlamak
 
Başvuru için; https://bau.network/jobs/1762