Gümrük Müşteri Hizmetleri Yetkilisi


 
Genel Nitelikler:
 
Tercihen haftada minimum 4 gün, yarı zamanlı olarak çalışabilecek
Lisans mezunu veya okula devam zorunluluğu bulunmayan lisans öğrencisi
İyi seviyede ingilizce bilen
İletişim yeteneği güçlü, insan ilişkilerinde başarılı
Takım çalışmasına yatkın
Tercihen Gümrük hakkında tecrübesi, bilgisi olan
Farklı iş süreçlerini aynı anda ele alabilen ve zaman hassasiyeti odaklı çalışabilen
Yoğun ve zorlu çalışma temposuna uyum sağlayabilecek
 
İş Tanımı:
 
Verdiğimiz gümrük hizmetlerinin profesyonellik anlayışı, müşteri beklentisi ve maksimum müşteri memnuniyetinin sağlanması doğrultusunda takip edilmesi
İç ve dış müşteri taleplerinin DHL standartlarına uygun olarak ele alınması
Gümrük Müşteri Hizmetleri merkezimize gelen çağrıların profesyonellik anlayışı, müşteri beklentisi ve maksimum müşteri memnuniyetinin sağlanması doğrultusunda cevaplandırılması
Gümrük mevzuatı ile iligli bilgi verilmesi ve gümrük hizmetlerinin müşterilerimize telefon aracılığı ile açıklanması
Zaman hassasiyeti olan konuları öncelik sırasına göre ele alarak ve farklı iş süreçlerinin bir arada yürütülmesi
Gümrük müşavirleri ve diğer gümrük ekipleri ile iç iletişimde olarak, müşteri işlem takibinin sağlanması
 
Başvuru için; https://bau.network/jobs/1690