JARVIS- ÇAĞRI MERKEZİ/ DESTEK HATTI MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ

Sadakat Programı Çözüm Ortağınız 2014’ten bu yana, markaların ihtiyaçları doğrultusunda, özgün sadakat, teşvik ve takdir deneyimleri tasarlıyoruz. Veriden temellenen yaklaşımlarla, markaları müşterilerinize yakınlaştırmak ve daha güçlü, karlı ilişkiler kurmak için varız.Kanal, müşteri ve çalışanlarınıza özel yeni nesil sadakat platformu, tasarım, uygulama ve yönetim hizmetleri sunuyoruz.Jarvis Yeni Nesil Sadakat Platformu:Esnek ve modüler altyapımızla, programın hızla hayata geçmesini ve uçtan uca kalıcı şekilde yönetimini sağlıyoruz.Jarvis Hizmetleri:Sadakat programları çerçevesinde, tasarımdan yönetime pek çok alanda sonuç odaklı uzman desteği sunuyoruz.

İşin Tanımı:

  • Müşteri veya Potansiyel Müşteri Çağrılarının Karşılanması, Sistem Kayıtlarının Yapılması ve Çağrı Takibinin Yapılması
  • Müşterilerle Sürekli İletişim Halinde Olarak Problemleri Çözmek, Yönlendirmek, Gerekli Bilgileri Vermek ve Müşteri Memnuniyetini Oluşturmak.
  • Operasyonel İşleri Yürütmek (Doküman Girişi, Uygulama Testi vb)
  • Çeşitli Platformlarda Şikayet Yönetiminin ve Takibinin Düzenli Yapılması (Internet, Mobil, Intranet vb.)

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar:

  • Tercihen Üniversite Mezunu Olmak
  • İlgili Alanda Min. 1-2 Sene Deneyimli
  • Microsoft Ofis Programlarını İyi Derecede Kullanabilen,
  • İletişim ve İkna Becerileri Gelişmiş,
  • Görüşme (Telefon, internet vb.) Analizlerini Yaparak Yöneticilerine Geri Bildirim Verebilecek,
  • Sabırlı, Disiplinli ve Düzenli Çalışabilen,
  • Yoğun ve Esnek Çalışma Temposuna Uyum Sağlayabilen,
  • İş Kalitesine Odaklanıp Hedef Doğrultusunda Çalışan,
  • Takım Çalışmasına Yatkın,
  • Sorumluluk Sahibi,
  • Motivasyonu Yüksek, Zaman Yönetimine Dikkat Eden ve Gelişime Açık,
  • Planlama Konusunda Organizasyon Yeteneğine Sahip,