Part Time Gümrük Müşteri Hizmetleri Yetkilisi


 
Dünya çapında 220’yi aşkın ülke ve bölgede yaklaşık 570 bin çalışanıyla DHL Express, insanları ve işletmeleri birbirlerine bağlayarak global ticaret akışlarının sürdürülebilir olmasını sağlar.
 
Türkiye’de 1981 yılında hizmet vermeye başlayan DHL Express, dünyada olduğu gibi ülkemizde de hızlı hava taşımacılığının kurucusu olmuştur. DHL Express Türkiye, 1000’in üzerinde Sertifikalı Uluslararası Uzman’dan oluşan kadrosu ve Türkiye’nin önemli ticaret merkezlerinde konumlanan hizmet noktası ağı ile iş dünyasına ve müşterilerine ekspres hızlı hava taşımacılığı hizmetleri sunuyor.DHL’in global ölçekte yürüttüğü Formula 1, Universal Music Studios, Manchester United gibi önemli sponsorluk projelerinin yanında DHL Express Türkiye, Cumhurbaşkanlığı Uluslararası Yat Yarışları’nın bu yılki ana sponsorluğu, DHL Open Golf Turnuvası ve İKSV ile gerçekleştirdiği organizasyonlarla spor ve sanat alanlarında önemli sponsorluklara imza atmaktadır.DPDHL Group’un 2050 yılına dek taşımacılıktan kaynaklanan emisyonlarını sıfıra indirme hedefiyle paralel olarak DHL Express Türkiye, her sene yüzbinlerce gönderinin Karbon Nötr olarak dünyanın farklı yerlerine ulaşmasını sağlayan GoGreen hizmetlerini sunmaktadır. Sunduğu hizmetlere ek olarak gerçekleştirilen çevre odaklı kurumsal sosyal sorumluluk projeleri ile kamuoyunu bilinçlendirirken, kendi sektöründe bu alandaki duyarlı marka olarak öne çıkmaktadır.
 
Genel Nitelikler:
 
Haftaiçi 5 gün, toplamda 30 saat Part Time olarak çalışabilecek
Üniversite mezunu veya lisans öğrencisi
Arapça ve Türkçe bilen
Tercihen ingilizce bilen
Türk vatandaşı olan ya da çalışma izni bulunan
İletişim yeteneği güçlü, insan ilişkilerinde başarılı
Takım çalışmasına yatkın
Tercihen Gümrük hakkında tecrübesi olan
Farklı iş süreçlerini aynı anda ele alabilen ve zaman hassasiyeti odaklı çalışabilen
Yoğun ve zorlu çalışma temposuna uyum sağlayabilecek
 
İş Tanımı:
 
Verdiğimiz gümrük hizmetlerinin profesyonellik anlayışı, müşteri beklentisi ve maksimum müşteri memnuniyetinin sağlanması doğrultusunda takip edilmesi
İç ve dış müşteri taleplerinin DHL standartlarına uygun olarak ele alınması
Gümrük Müşteri Hizmetleri merkezimize gelen çağrıların profesyonellik anlayışı, müşteri beklentisi ve maksimum müşteri memnuniyetinin sağlanması doğrultusunda cevaplandırılması
Gümrük mevzuatı ile iligli bilgi verilmesi ve gümrük hizmetlerinin müşterilerimize telefon aracılığı ile açıklanması
Zaman hassasiyeti olan konuları öncelik sırasına göre ele alarak ve farklı iş süreçlerinin bir arada yürütülmesi
Gümrük müşavirleri ve diğer gümrük ekipleri ile iç iletişimde olarak, müşteri işlem takibinin sağlanması
“DPDHL çalışanlarına eşit fırsatlar sunan ve işyerinde çeşitliliği teşvik eden bir firmadır.”

“Sadece olumlu olarak değerlendirilen adaylara dönüş yapılacaktır.”
 
Başvuru için; https://bau.network/jobs/1766