UBIT- ÇAĞRI MERKEZİ EĞİTİM DESTEK GÖREVLİSİ

UBIT (Uğur Bilgi Teknolojileri) 2003 yılından bugüne kadar eğitim sektörü başta olmak üzere pek çok sektöre yönelik kurumsal yazılımlar, ölçme-değerlendirme sistemleri, kurumsal web sitesi tasarımı ve bilgi teknolojileri danışmanlığı gibi alanlarda hizmet vermiş bir bilgi teknolojileri firmasıdır. Firmamızın 2010 yılından itibaren eğitim kurumlarına  çağrı merkezi hizmeti vermektedir.

Genel Nitelikler:

  • En Az Ön Lisans  mezunu,
  • Tercihen akıcı derecede İngilizce konuşabilen ve yazabilen,
  • Motivasyonu yüksek,
  • Çalışma temposuna ayak uydurabilecek,
  • Dinamik ve dışadönük,
  • iletişimi ve ilişki yönetimi kuvvetli,
  • Problem çözme yeteneği gelişmiş,
  • Windows tabanlı internet uygulamalarına kullanıcı seviyesinde hakim,
  • Tercihen  Beşiktaş ve çevresi ilçelerde ikamet eden

İş Tanımı:

  • Gelen çağrılara bakacak ve ağırlıklı olarak ticketlara bilgi aktarabilecek,
  • Soru ve sorunlara ilişkin sistemde kayıtlı bulunan çözümleri ve cevapları iletecek,
  • Sistemde kayıtlı kişilerin adres, mail, iletişim bilgilerinin güncelleme yapacak,
  • Yetiştirilmek üzere takım arkadaşları arıyoruz.