Yönetici Asistanı


 
Crs Soft; 1939 yılından bu yana faaliyet gösteren; ISO, Fortune ve Capital Türkiye’nin en büyük ilk 500 özel şirketinde yer alan Şık Makas Grubu iştiraki ile 2010 yılında kuruldu.Yurt içi ve yurt dışında alanında lider ve farklı sektörlerde hizmet sunduğu kurumlara, yenilikçi, dinamik ve katma değer yaratan bir anlayışla en iyi hizmeti ve ürünü sunmayı hedefleyen bir yazılım ve danışmanlık şirketi.
 
Sen de bizden olmak istersen…
 
Bilginin gücüne inanan, mesai saatlerine değil işi bitirmeye önem veren, bizimle eğlenecek ve bunu yaparken mükemmel işlere de imza atabilecek, işe değil evine gidiyormuş gibi ofise gelecek, hayat tarzı enerji, mutluluk ve yaratıcılık olan takım arkadaşlarını aramızda görmekten mutluluk duyarız
 
Genel Nitelikler:
 
Lisans mezunuyum,
MS Office programlarını etkin kullanabiliyorum,
Disiplinliyimdir, işlerimin düzenli takibini yapar, zamanımı verimli kullanırım,
Güler yüzlü, prezentabl ve etkin iletişim kurabilme yeteneğine sahibim,
Koordine çalışabilir, kriz anını yönetebilirim,
Resmi yazışma ve protokol kurallarına hakimim,
Diksiyonum düzgün, temsil yeteneğim güçlü, sözlü ve yazılı iletişim kabiliyetime güvenirim,
Organizasyon, planlama, raporlama, problem çözme süreçlerini yürütebilirim,
İyi derecede ingilizce bilgisine sahibim,
Bilgi güvenliği konusunda oldukça hassasım,
Kurum kültürüne uyum sağlayabilirim,
Sonuç ve çözüm odaklıyım
Araştırmayı severim,
Olaylara ve durumlara karşı mantıksal çıkarımlarda bulunarak analizini sağlayabilirim,
B sınıfı sürücü belgesine sahibim ve seyahat engelim yoktur, diyorsan bizde seninle çalışmayı çok isteriz
 
İş Tanımı:
 
Günlük/haftalık plan, toplantı ve görüşmeleri düzenlemek,
Toplantı ve seyahat organizasyonu sağlamak, gerektiğinde bu organizasyonlara refakat etmek
Yönetim için tüm belge, dokümantasyon sürecinin takibini yapmak,
İş akışına göre iş birimleriyle koordineli çalışmak.
Bilgi – Belge Yönetimi, İşletme, İngiliz Dili ve Edebiyatı gibi bölümlerden mezun arkadaşlar değerlendirilecektir.
 
Başvuru için; https://bau.network/jobs/1649